:: Manager Publishing ::


Termékek

Exponential Marketing

Szerző: Paul Garrison
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2009

Ár [bruttó]: 5500,- Ft

More    Kosárba

 

The Manager's Book of Checklists

Szerző: Derek Rowntree
Kiadó: Pearson - 2006
Kiadás száma: 3
As a frontline manager, there's a lot to remember and even more to do. Sometimes you want a quick and easy reminder of the essentials on a particular topic, so you know you've covered all the bases. Then you can be sure you're doing the right thing, at the right time and being effective and efficient. The Manager's Book of Checklists is that essential quick reference. It will help you to be more systematic, to consider all angles of the situation and to be a better, smarter manager. New to this edition are checklists on coaching and performance management. These join all the lists in classic areas such as finance, customer service, people and operations.

Ár [bruttó]: 7991,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

More    Kosárba

 

de Bono csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: I am right you are wrong; Sipmlicity

Ár [bruttó]: 8890,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

More    Kosárba

 

Little Platinum Book of Cha-Ching!

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: FT Press - 2007
Presents thirty-three tips on personal and business success gleaned from the experiences and wisdom of John Patterson, founder of the National Cash Register Company.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

More    Kosárba

 

The Thinkers 50

Szerző: Ciaran Parker
Kiadó: London Business Press - 2006
Who are the most influential living management thinkers? Based on the first global ranking of business gurus, The Thinkers 50 provides the answers. The 50 thinkers provide a refreshingly original flow of new ideas that redefine what managers should be doing, how they sould be doing it and, cricially, what their performance is evaluated against. Today's theory is tomorrow's task. In recent years the flow of ideas has become a torrent. The Thinkers 50 makes life easier by exploring the ideas and thinkers who are significant among the thousands that have emerged. Everyone from Dilbert to Michael Porter by way of Henry Mintzberg and Peter Senge. Some of the names are new, while others have been around in one form or another for years. No apologies. Good ideas last long after the fads have evaporated into hot air.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft

More    Kosárba

 

The Daily Drucker

Szerző: Peter F. Drucker
Kiadó: Harper Business - 2004

Ár [bruttó]: 6990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

More    Kosárba

 

Nudge. Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról – a pénzügyi válság után

Szerző: Richard H. Thaler , Cass R. Sunstein
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
A kötet úttörő ötleteket ad a döntéstervezés új tudományának alkalmazására, amelyek jobb döntések irányába ösztökélhetik az embereket, akik ezáltal boldogabbak, egészségesebbek és szabadabbak lesznek. Gyakran hozunk rossz döntést oktatási és egészségügyi kérdésekben, pénzügyeinkkel, kapcsolatban, de még a családunkat érintő ügyekben is. Az élet legfontosabb területeiről vett szemléletes példákkal bizonyítják, hogy a választástervezés kedvezőbb irányba ösztökélhet bennünket, anélkül hogy korlátozná választásunk szabadságát.

Ár [bruttó]: 3990,- Ft

More    Kosárba

 

Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Szerző: Philip Kotler , John A. Caslione
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.

Ár [bruttó]: 5990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

More    Kosárba

 

Amit tudni érdemes: a szívről és a koszorúerekről

Szerző: Dr. Chris Davidson
Szerkesztő: Árvai Magdolna Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2007
Aki nyitott szemmel jár, és néha kórházakban is megfordul, az tudja, mekkora kincs az egészség. Ha olykor családtagot, barátot látogat intenzív kórházi osztályon, kardiológia őrzőben, hálát ad a sorsnak, s fogadkozik: egészségesebben él, helyesen táplálkozik, többet mozog. Fogadkozik, mert tudja, apróságokon, némi odafigyelésen múlnak a dolgok. És ez a könyv ebben segít. És segíti a betegségek fura világában történő eligazodaást, erőt ad, bátorít, hogy mejünk kérdezni, kérni orvosainktól.

Ár [bruttó]: 1490,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 290,- Ft

More    Kosárba

 

Simplicity

Szerző: Edward de Bono
Kiadó: Penguin Books - 1998
Have you ever given up trying to programme your video computer because the instructions are so complicated? Or wondered why it is so difficult to fill in a tax form? Modern life can be unnecessarily frustrating. Needless systems, processes, legislation and red tape only serve to increase our anxiety. Here Edward de Bono, the originator of lateral thinking, shows us how we can bring a little simplicity into our complex lives. The challenge of achieving simplicity requires a lot of creative techniques, including historical review, which asks whether something we traditionally take for granted is still necessary; shedding, where we eliminate what cannot be justified; bulk and exceptions, which deals separately with majority and extreme cases; and reframing, which can make us realize we are seeking solutions to a non-problem.

Ár [bruttó]: 3900,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 990,- Ft

More    Kosárba

 

További termékeink megtekintéséhez használja az oldal bal felső részén látható kategória választó menüt!

 
Mottó

Ha van szenvedélyed plusz víziód, de nem cselekszel: álmodozol. Ha van víziód plusz cselekszel, de nincs szenvedélyed: középszerű leszel. Ha van szenvedélyed plusz cselekszel, de nincs víziód: el fogsz jutni valahova, de azt veszed majd észre, hogy nem a megfelelő célt érted el.

Marilyn King
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres