:: Manager Publishing ::


Új könyv / Esemény

 

Zeidler Miklós (szerk.): A Monarchiától Trianonig egy magyar diplomata szemével. Praznovszky Iván emlékezései

Zeidler Miklós nevét a trianoni békeszerződéssel és különösen a két világháború közötti revíziós mozgalmakkal foglalkozó könyvei és tanulmányai alapján ismerték meg a 20. századi magyar történelem iránt érdeklődő olvasók. Ez a műve, melyben egy mára szinte teljesen elfeledett magyar diplomata, Praznovszky Iván - 1920-ban a párizsi magyar békedelegáció titkárságának vezetője - életútját dokumentálja és értelmezi, szervesen kapcsolódik eddigi kutatásaihoz. Biztosra vehető, hogy eddigi írásaihoz hasonlóan ezt a munkáját sem csak a szakemberek veszik kézbe, hanem a modern magyar történelem iránt érdeklődő olvasók is szeretni fogják.
E pompásan összeállított kötet lapjairól bontakozik ki egy átlagos magyar diplomata képe, aki egyforma önérzettel tárgyal az akkori világ hatalmasaival, parádés nyelvtudással képviseli hazáját Párizsban és tagadhatatlan mesterségbeli tudással intézkedik, szervez és figyel.

Ár (bruttó): 7990 Ft

 

 

 

 

 


Philip Kotler - John A. Caslione: Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

2008-as pénzügyi válság egyre negatívabb utóhatása, hogy egyes vállalatok, iparágak és piacok létezése csak hajszálon múlik, mások pedig már meg is szűntek. Pedig a turbulencia még nem ért véget!
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.
A Kaotika szerzői tanulságos példákkal illusztrálják, milyenek a turbulens viszonyok között sikeresen navigáló rugalmas cégek, és sok olyan vállalatról is írnak, amelyek csődbe mentek, vagy a csőd szélére jutottak, mert nem voltak az őket térdre kényszerítő válságra felkészülve. Nem csak az aktuális gazdasági válság túléléséhez nyújtanak gyakorlati stratégiát, hanem a válságot követő, hullámzó prosperitás viszonyai közötti boldoguláshoz is.

Ár (bruttó): 5990 Ft
Új ár (bruttó): 1990 Ft

 

 

Washington Irving: Az Alhambra meséi

„Ha az olvasók képesek átérezni valamit a hely bűvös szépségéből, akkor nem fognak panaszkodni azért, hogy egy évszaknyi időt töltöttek velem az Alhambra legendás termeiben." Ezekkel a szavakkal hívja Washington Irving kalandozásra az olvasót a spanyolországi Granada csodás építményében, az Alhambrában. Az út során nemcsak az egyes épületrészek, termek történetével, a környék történelmével és legendáival ismerkedhetünk meg, hanem betekintést nyerünk a 19. századi Alhambra mindennapjaiba is. Összeolvad múlt és jelen: az amerikai író fordulatosan mutatja be a vidékre jellemző sokféleséget, valamint a mór uralom alatti legfontosabb eseményeket, ádáz csatákat, uralkodók felemelkedését és bukását, amelyek természetesen elválaszthatatlanok az Alhambra fantasztikus, még napjainkban is lenyűgöző épületegyüttesétől.

Ár (bruttó): 2990 Ft
Új ár (bruttó): 1490 Ft

 

 

 

 

 

 

Derek Rowntree - Menedzserek ellenőrző listakönyve (Szükséges tudnivalók szükség esetére)

A menedzseri munka összetett, és szüntelen tanulással jár. Néha még cégünk működtetése is komoly kihívást jelent, a váratlan helyzetekről és projektekről nem is szólva. Ez a könyv nélkülözhetetlen útmutató a világ menedzserei számára. A sikeres menedzseri tevékenység minden egyes területét felölelő ellenőrző listák  segítségével a vezetők világosan át tudják tekinteni az egyes helyzeteket, és megalapozott döntéseket hozhatnak. Ez a klasszikus mű abban segít, hogy mindig a lehető legeredményesebben és leghatékonyabban végezzük menedzseri munkánkat. 

Ár (bruttó): 4990 Ft
Új ár (bruttó): 1990 Ft

 

 

 

 

 

 

 



Termékek

Üzlet & élet csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: Szex, pénz, boldogság és halál; Nudge. Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról a pénzügyi válság után; Döntéshozatali és problémamegoldó stratégiák; Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában.

Ár [bruttó]: 16960,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 4990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

A Monarchiától Trianonig egy magyar diplomata szemével. Praznovszky Iván emlékezései


Szerkesztő: Zeidler Miklós Kiadó: OlvasóSarok - 2012
Kiadás száma: 1
Zeidler Miklós nevét a trianoni békeszerződéssel és különösen a két világháború közötti revíziós mozgalmakkal foglalkozó könyvei és tanulmányai alapján ismerték meg a 20. századi magyar történelem iránt érdeklődő olvasók. Ez a műve, melyben egy mára szinte teljesen elfeledett magyar diplomata, Praznovszky Iván - 1920-ban a párizsi magyar békedelegáció titkárságának vezetője - életútját dokumentálja és értelmezi, szervesen kapcsolódik eddigi kutatásaihoz. Biztosra vehető, hogy eddigi írásaihoz hasonlóan ezt a munkáját sem csak a szakemberek veszik kézbe, hanem a modern magyar történelem iránt érdeklődő olvasók is szeretni fogják. E pompásan összeállított kötet lapjairól bontakozik ki egy átlagos magyar diplomata képe, aki egyforma önérzettel tárgyal az akkori világ hatalmasaival, parádés nyelvtudással képviseli hazáját Párizsban és tagadhatatlan mesterségbeli tudással intézkedik, szervez és figyel.

Ár [bruttó]: 7991,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Little Green Book of Getting Your Way

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: FT Press - 2007
Everyone who reads this book will learn the power of persuasion, how to believe in themselves, how to understand the principles of getting your way, how to get ready to get your way, how to speak or present to get your way, how to write to get your way, how to turn a presentation into a performance, how to be the most persuasive salesperson in the universe, how to persist until you win, and how to add a measure of eloquence to the entire process. This book will teach you to harmonize, not manipulate. It will teach you the power of engagement. It will show you how to inject humor into the persuasive process. It will teach you to tell a story in a compelling and passionate manner. It will teach you the elements of style and voice in the words you write. And it will teach you how to be the winner you have always wanted to be.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

The Seven Cs of Consulting

Szerző: Mick Cope
Kiadó: Pearson - 2003
Kiadás száma: 2
"Any consultant aiming to survive and succeed in a competitive world needs to have a clear and concise change model to hand; one that can guarentee delivery of a wide range of change projects.Based around the author's 7C's model - client, clarify, create, change, confirm, continue, close - this book offers both budding and experienced consultants a solid framework to enable them to manage any consultancy assignment. With the help of the crib notes on the pull-out back pocket guide, the 7 C's model will show you how to improve your professionalism, and deliver clear and demonstrable results to clients, bringing them back for more."

Ár [bruttó]: 8990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Handy csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: The New Philantropists; Myself and other more important matters; The Empty Raincoat; The Hungry Spirit

Ár [bruttó]: 22458,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

I Am Right You Are Wrong

Szerző: Edward de Bono
Kiadó: Penguin Books - 1991
In this book Dr Edward de Bono, who is well known world-wide for his origination of lateral thinking, puts forward a direct challenge to what he calls the rock logic of Western thinking. Rock logic is based on rigid categories, absolutes, argument and adversarial point scoring. Edward de Bono believes that this thinking cannot provide the constructive energies that we are going to need in order to solve problems and create a better future. Instead of rock logic he proposes the water logic of perception. Drawing on our understanding of the brain as a self-organizing information system, Dr de Bono shows that perception is the key to more constructive thinking and the serious creativity of design. Edward de Bono expects his ideas to outrage conventional thinkers, yet time has been on his side, and the ideas that he first put forward twenty years ago in his book The Mechanism of Mind are now accepted mainstream thinking. Here, in this brilliantly argued assault on outmoded thought patterns, he calls for nothing less than a New Renaissance.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Szex, pénz, boldogság és halál. Feljegyzések a modern egérlyukból

Szerző: Manfred Kets de Vries
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2008
Kiadás száma: 1
A szex, pénz, boldogság és halál gondolata nemcsak Dosztojevszkij gyűlölködő hősét foglalkoztatja, aki elrontott élete egérlyukából írja feljegyzéseit, hanem korunk tevékeny, gazdag és sikeres cégvezetőit is, akikre Manfred Kets de Vries e művében gyakorta hivatkozik. A szex, pénz, boldogság és halál kérdései évezredek óta minden embert érintenek, akár nehéz sorsú, akár szerencsés és jómódú, vagy elmélyült tudású, mint a könyv szerzője. Tudást kínál ez a kötet, nem csodaszert, olyan megfontolandó szempontokat, amelyekkel javíthatunk az életünk minőségén, ahogyan felfogjuk ügyeinket, önmagunkat és másokat. Ha megszívleljük tanácsait, jobbá tehetjük céljainkat és életünket. A szerző e művében sokrétű gyakorlati tapasztalataiból és pszichológiai ismereteiből származó tanácsait bibliai és irodalmi idézetekkel, aforizmákkal, sőt tréfás, de tanulságos adomákkal támasztja alá. Ezek szerint jobban járunk, ha döntéseink hosszabb távú és nem szándékolt következményeivel is törődünk, ami tetteink hevében sokszor elsikkad, ha azt is figyelembe vesszük, hogy milyen hatást gyakorolnak ránk és másokra. Azt sugallja, ne áldozzuk fel jelenünk örömeit jövőnk reális vagy irreális céljaiért, ugyanakkor a közeli sikerek csábítása se feledtesse velünk a lehetséges távoliakat. Főként ne essünk a pénz hajszolásának hideglelős csapdájába. Boldogabbak lehetünk, ha szerelmi kapcsolatunkat nem pusztán a szex vagy az uralkodás vágya jellemzi. És végezetül: elfogadhatjuk halálunkat, ha időben rendezzük dolgainkat. Külső és belső békénk valójában nem a mindennapos sikereken, hanem emberi méltóságunk megteremtésén és megőrzésén múlik. Helmich Dezső

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

50 legnagyobb gondolkodó

Szerző: Ciaran Parker , Stuart Crainer
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2008
Kiadás száma: 1
Gazdasági válság idején különösen fontos újragondolni, hol vagyunk, honnan hová tartunk. Merre induljunk, hol keressünk támogatást? Mi lehetne jobb kiindulópont, mint az 50 legbefolyásosabb üzleti gondolkodóhoz fordulni? Ők azért kerültek erre a listára, mert állandóan a megújuláson, az ismeretlen megismerésén, a körülöttünk lévő tabuk folyamatos megkérdőjelezésén gondolkodtak – akik már életükben intézményekké váltak. E könyv esélyt kínál, hogy megértsük, kihez érdemes fordulni, és mit tanulhatunk tőlük. Számomra a legfontosabb üzenete, hogy nincsenek kész válaszok, ám e guruk segíthetnek megtalálni a saját megoldásainkat problémáinkra. László Csaba – adótanácsadó partner, KPMG, volt pénzügyminiszter

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Little Red Book of Sales Answers

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: Prentice Hall - 2005
This book includes Jeffrey's 12.5 Principles of Sales Greatness and strategies and answers from a lifetime of selling that will teach you how to make sales forever. In this book, you will have the opportunity to understand why sales happen. And by mastering the elements that Jeffrey Gitomer gives you, you'll make sales happen for yourself forever. Here's how to take the golden information inside The Little Red Book of Selling and transfer it into your sales success: • Jeffrey will give the gold to you in bite size chunks. • You can absorb the nuggets anywhere, at any time. • You can try them out the same moment you learn them.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Szerző: Philip Kotler , John A. Caslione
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.

Ár [bruttó]: 5990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

További termékeink megtekintéséhez használja az oldal bal felső részén látható kategória választó menüt!

 
Mottó

Tudás + tanulás = magabiztosság Magabiztosság2 = Siker Szenvedély + vízió + cselekvés = siker

Marilyn King
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres