:: Manager Publishing ::


Új könyv / Esemény

 

Zeidler Miklós (szerk.): A Monarchiától Trianonig egy magyar diplomata szemével. Praznovszky Iván emlékezései

Zeidler Miklós nevét a trianoni békeszerződéssel és különösen a két világháború közötti revíziós mozgalmakkal foglalkozó könyvei és tanulmányai alapján ismerték meg a 20. századi magyar történelem iránt érdeklődő olvasók. Ez a műve, melyben egy mára szinte teljesen elfeledett magyar diplomata, Praznovszky Iván - 1920-ban a párizsi magyar békedelegáció titkárságának vezetője - életútját dokumentálja és értelmezi, szervesen kapcsolódik eddigi kutatásaihoz. Biztosra vehető, hogy eddigi írásaihoz hasonlóan ezt a munkáját sem csak a szakemberek veszik kézbe, hanem a modern magyar történelem iránt érdeklődő olvasók is szeretni fogják.
E pompásan összeállított kötet lapjairól bontakozik ki egy átlagos magyar diplomata képe, aki egyforma önérzettel tárgyal az akkori világ hatalmasaival, parádés nyelvtudással képviseli hazáját Párizsban és tagadhatatlan mesterségbeli tudással intézkedik, szervez és figyel.

Ár (bruttó): 7990 Ft

 

 

 

 

 


Philip Kotler - John A. Caslione: Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

2008-as pénzügyi válság egyre negatívabb utóhatása, hogy egyes vállalatok, iparágak és piacok létezése csak hajszálon múlik, mások pedig már meg is szűntek. Pedig a turbulencia még nem ért véget!
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.
A Kaotika szerzői tanulságos példákkal illusztrálják, milyenek a turbulens viszonyok között sikeresen navigáló rugalmas cégek, és sok olyan vállalatról is írnak, amelyek csődbe mentek, vagy a csőd szélére jutottak, mert nem voltak az őket térdre kényszerítő válságra felkészülve. Nem csak az aktuális gazdasági válság túléléséhez nyújtanak gyakorlati stratégiát, hanem a válságot követő, hullámzó prosperitás viszonyai közötti boldoguláshoz is.

Ár (bruttó): 5990 Ft
Új ár (bruttó): 1990 Ft

 

 

Washington Irving: Az Alhambra meséi

„Ha az olvasók képesek átérezni valamit a hely bűvös szépségéből, akkor nem fognak panaszkodni azért, hogy egy évszaknyi időt töltöttek velem az Alhambra legendás termeiben." Ezekkel a szavakkal hívja Washington Irving kalandozásra az olvasót a spanyolországi Granada csodás építményében, az Alhambrában. Az út során nemcsak az egyes épületrészek, termek történetével, a környék történelmével és legendáival ismerkedhetünk meg, hanem betekintést nyerünk a 19. századi Alhambra mindennapjaiba is. Összeolvad múlt és jelen: az amerikai író fordulatosan mutatja be a vidékre jellemző sokféleséget, valamint a mór uralom alatti legfontosabb eseményeket, ádáz csatákat, uralkodók felemelkedését és bukását, amelyek természetesen elválaszthatatlanok az Alhambra fantasztikus, még napjainkban is lenyűgöző épületegyüttesétől.

Ár (bruttó): 2990 Ft
Új ár (bruttó): 1490 Ft

 

 

 

 

 

 

Derek Rowntree - Menedzserek ellenőrző listakönyve (Szükséges tudnivalók szükség esetére)

A menedzseri munka összetett, és szüntelen tanulással jár. Néha még cégünk működtetése is komoly kihívást jelent, a váratlan helyzetekről és projektekről nem is szólva. Ez a könyv nélkülözhetetlen útmutató a világ menedzserei számára. A sikeres menedzseri tevékenység minden egyes területét felölelő ellenőrző listák  segítségével a vezetők világosan át tudják tekinteni az egyes helyzeteket, és megalapozott döntéseket hozhatnak. Ez a klasszikus mű abban segít, hogy mindig a lehető legeredményesebben és leghatékonyabban végezzük menedzseri munkánkat. 

Ár (bruttó): 4990 Ft
Új ár (bruttó): 1990 Ft

 

 

 

 

 

 

 



Termékek

Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Szerző: Philip Kotler , John A. Caslione
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.

Ár [bruttó]: 5990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

The Daily Drucker

Szerző: Peter F. Drucker
Kiadó: Harper Business - 2004

Ár [bruttó]: 6990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

50 legnagyobb gondolkodó

Szerző: Ciaran Parker , Stuart Crainer
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2008
Kiadás száma: 1
Gazdasági válság idején különösen fontos újragondolni, hol vagyunk, honnan hová tartunk. Merre induljunk, hol keressünk támogatást? Mi lehetne jobb kiindulópont, mint az 50 legbefolyásosabb üzleti gondolkodóhoz fordulni? Ők azért kerültek erre a listára, mert állandóan a megújuláson, az ismeretlen megismerésén, a körülöttünk lévő tabuk folyamatos megkérdőjelezésén gondolkodtak – akik már életükben intézményekké váltak. E könyv esélyt kínál, hogy megértsük, kihez érdemes fordulni, és mit tanulhatunk tőlük. Számomra a legfontosabb üzenete, hogy nincsenek kész válaszok, ám e guruk segíthetnek megtalálni a saját megoldásainkat problémáinkra. László Csaba – adótanácsadó partner, KPMG, volt pénzügyminiszter

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Amit tudni érdemes: a szívről és a koszorúerekről

Szerző: Dr. Chris Davidson
Szerkesztő: Árvai Magdolna Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2007
Aki nyitott szemmel jár, és néha kórházakban is megfordul, az tudja, mekkora kincs az egészség. Ha olykor családtagot, barátot látogat intenzív kórházi osztályon, kardiológia őrzőben, hálát ad a sorsnak, s fogadkozik: egészségesebben él, helyesen táplálkozik, többet mozog. Fogadkozik, mert tudja, apróságokon, némi odafigyelésen múlnak a dolgok. És ez a könyv ebben segít. És segíti a betegségek fura világában történő eligazodaást, erőt ad, bátorít, hogy mejünk kérdezni, kérni orvosainktól.

Ár [bruttó]: 1490,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 290,- Ft

További részletek    Kosárba

 

The Empty Raincoat

Szerző: Charles HANDY
Kiadó: Random House - 2002
"The empty raincoat is to me, the symbol of our most pressing paradox. If economic progress means that we become anonymous cogs in some great machine, then progress is an empty promise. The challange must be to show how paradox can be managed." - from The Empty Raincoat

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Gitomer csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: Little Red Book of Sales Answers; Little Plantium Book of Cha-Ching!; Little Green Book of Getting Your Way

Ár [bruttó]: 14970,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Little Green Book of Getting Your Way

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: FT Press - 2007
Everyone who reads this book will learn the power of persuasion, how to believe in themselves, how to understand the principles of getting your way, how to get ready to get your way, how to speak or present to get your way, how to write to get your way, how to turn a presentation into a performance, how to be the most persuasive salesperson in the universe, how to persist until you win, and how to add a measure of eloquence to the entire process. This book will teach you to harmonize, not manipulate. It will teach you the power of engagement. It will show you how to inject humor into the persuasive process. It will teach you to tell a story in a compelling and passionate manner. It will teach you the elements of style and voice in the words you write. And it will teach you how to be the winner you have always wanted to be.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Legsikeresebb vezetési modellek - javított kiadás


Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2009
Kiadás száma: 1
Vezetési elméletek, melyekkel növelhetjük versenyképességünket. A világ legnagyobb hatású (vállalat)vezetési modelljei a tevékenység alapú költségképzéstől az értékláncelemzésig. Mi az egyes vállalatvezetési modellek lényege, és mikor használjuk őket? Vezetési modellek: szerethetjük vagy gyűlölhetjük őket, de ezek állnak a vezetői gondolkodás és gyakorlat középpontjában. Két fő céljuk van. Ez első, hogy keretet nyújtsanak az üzleti teljesítmény javításához. A második, hogy segítsék a vezetőket és a vezetési tanácsadókat gondjaikra reflektálni, és ugyanazt értsék az avatatlanok előtt ismeretlen mozaik- és egyéb divatszavak alatt.

Ár [bruttó]: 5900,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

I Am Right You Are Wrong

Szerző: Edward de Bono
Kiadó: Penguin Books - 1991
In this book Dr Edward de Bono, who is well known world-wide for his origination of lateral thinking, puts forward a direct challenge to what he calls the rock logic of Western thinking. Rock logic is based on rigid categories, absolutes, argument and adversarial point scoring. Edward de Bono believes that this thinking cannot provide the constructive energies that we are going to need in order to solve problems and create a better future. Instead of rock logic he proposes the water logic of perception. Drawing on our understanding of the brain as a self-organizing information system, Dr de Bono shows that perception is the key to more constructive thinking and the serious creativity of design. Edward de Bono expects his ideas to outrage conventional thinkers, yet time has been on his side, and the ideas that he first put forward twenty years ago in his book The Mechanism of Mind are now accepted mainstream thinking. Here, in this brilliantly argued assault on outmoded thought patterns, he calls for nothing less than a New Renaissance.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

de Bono csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: I am right you are wrong; Sipmlicity

Ár [bruttó]: 8890,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

További termékeink megtekintéséhez használja az oldal bal felső részén látható kategória választó menüt!

 
Mottó

Menedzsmenteket nem lehet in vitro készíteni.

Henry Mintzberg
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres