:: Manager Publishing ::
Products > Books in Hungarian > Business books

Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Szerző: Philip Kotler , John A. Caslione



ISBN13: 9789639912229

Oldalszám: 192
Méretek: 155mm x 235mm x 15mm
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
Ár: 5990 Ft    Akciós ár: 1990 Ft

 

További részletek

2008-as pénzügyi válság egyre negatívabb utóhatása, hogy egyes vállalatok, iparágak és piacok létezése csak hajszálon múlik, mások pedig már meg is szűntek. Pedig a turbulencia még nem ért véget!

Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével. 

A Kaotika szerzői tanulságos példákkal illusztrálják, milyenek a turbulens viszonyok között sikeresen navigáló rugalmas cégek, és sok olyan vállalatról is írnak, amelyek csődbe mentek, vagy a csőd szélére jutottak, mert nem voltak az őket térdre kényszerítő válságra felkészülve. Nem csak az aktuális gazdasági válság túléléséhez nyújtanak gyakorlati stratégiát, hanem a válságot követő, hullámzó prosperitás viszonyai közötti boldoguláshoz is. 

Megjelent kritikák, írások, blogbejegyzések:

http://konyvkritika.freeblog.hu/archives/2011/06/24/Ket_uj_konyv_a_Manager_Kiadotol/

 

http://konyvajanlo.com/gazdasag-uzlet/philip-kotler-kaotika/ 

Back    Kosárba

 
Mottó

Menedzsmenteket nem lehet in vitro készíteni.

Henry Mintzberg
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres