:: Manager Publishing ::


Termékek

Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Szerző: Philip Kotler , John A. Caslione
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.

Ár [bruttó]: 5990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

50 legnagyobb gondolkodó

Szerző: Ciaran Parker , Stuart Crainer
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2008
Kiadás száma: 1
Gazdasági válság idején különösen fontos újragondolni, hol vagyunk, honnan hová tartunk. Merre induljunk, hol keressünk támogatást? Mi lehetne jobb kiindulópont, mint az 50 legbefolyásosabb üzleti gondolkodóhoz fordulni? Ők azért kerültek erre a listára, mert állandóan a megújuláson, az ismeretlen megismerésén, a körülöttünk lévő tabuk folyamatos megkérdőjelezésén gondolkodtak – akik már életükben intézményekké váltak. E könyv esélyt kínál, hogy megértsük, kihez érdemes fordulni, és mit tanulhatunk tőlük. Számomra a legfontosabb üzenete, hogy nincsenek kész válaszok, ám e guruk segíthetnek megtalálni a saját megoldásainkat problémáinkra. László Csaba – adótanácsadó partner, KPMG, volt pénzügyminiszter

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Seven C's csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: The Seven C's of Coaching; The Seven C's of Consulting

Ár [bruttó]: 17979,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Little Red Book of Sales Answers

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: Prentice Hall - 2005
This book includes Jeffrey's 12.5 Principles of Sales Greatness and strategies and answers from a lifetime of selling that will teach you how to make sales forever. In this book, you will have the opportunity to understand why sales happen. And by mastering the elements that Jeffrey Gitomer gives you, you'll make sales happen for yourself forever. Here's how to take the golden information inside The Little Red Book of Selling and transfer it into your sales success: • Jeffrey will give the gold to you in bite size chunks. • You can absorb the nuggets anywhere, at any time. • You can try them out the same moment you learn them.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

A coaching módszertana

Szerző: Mick Cope
Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2007
Kiadás száma: 2
Az üzletemberek személyes tanácsadásának hét kulcsfogalma című kötet több mint tízezer példányban kelt el a világon. Mick Cope, Az üzletviteli tanácsadó szellemi tőkéje avagy A 7 C a consulting szakmában nagy sikere után a neves coach és consulting szakember új könyvébe is átemeli a már bevált egyszerű, lényegre törő, könnyen memorizálható 7 C modellt. A szakkönyv sikere az érthető fogalmazásmódban, a szemléletes példák, esettanulmányok és láttató sematikus ábrák felsorakoztatásában rejlik.

Ár [bruttó]: 8990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Nudge. Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness

Szerző: Richard H. Thaler , Cass R. Sunstein
Kiadó: Yale University Press - 2008
Every day, we make decisions on topics ranging from personal investments to schools for our children to the meals we eat to the causes we champion. Thaler and Sunstein invite us to enter an alternative world, one that takes our humanness as a given. They show that by knowing how people think, we can design choice environments that make it easier for people to choose what is best for themselves, their families, and their society. Thaler and Sunstein demonstrate how thoughtful choice architecture can be established to nudge us in beneficial directions without restricting freedom of choice. Nudge offers a unique new take-from neither the left nor the right-on many hot-button issues, for individuals and governments alike.

Ár [bruttó]: 7989,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Legsikeresebb vezetési modellek - javított kiadás


Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2009
Kiadás száma: 1
Vezetési elméletek, melyekkel növelhetjük versenyképességünket. A világ legnagyobb hatású (vállalat)vezetési modelljei a tevékenység alapú költségképzéstől az értékláncelemzésig. Mi az egyes vállalatvezetési modellek lényege, és mikor használjuk őket? Vezetési modellek: szerethetjük vagy gyűlölhetjük őket, de ezek állnak a vezetői gondolkodás és gyakorlat középpontjában. Két fő céljuk van. Ez első, hogy keretet nyújtsanak az üzleti teljesítmény javításához. A második, hogy segítsék a vezetőket és a vezetési tanácsadókat gondjaikra reflektálni, és ugyanazt értsék az avatatlanok előtt ismeretlen mozaik- és egyéb divatszavak alatt.

Ár [bruttó]: 5900,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Myself and Other More Important Matters

Szerző: Charles HANDY
Kiadó: Random House - 2006
"Charles Handy's books have been a godsend... Britain's leading management writer is consistently prvocative, highly readable and insightful. You might not always agree with him, but he is sure to get you thinking. Myself and Other More Important Matters... uses all his varied experience... to ask further searching questions about how we live and work and where society is headed. DAILY TELEGRAPH

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1190,- Ft

További részletek    Kosárba

 

I Am Right You Are Wrong

Szerző: Edward de Bono
Kiadó: Penguin Books - 1991
In this book Dr Edward de Bono, who is well known world-wide for his origination of lateral thinking, puts forward a direct challenge to what he calls the rock logic of Western thinking. Rock logic is based on rigid categories, absolutes, argument and adversarial point scoring. Edward de Bono believes that this thinking cannot provide the constructive energies that we are going to need in order to solve problems and create a better future. Instead of rock logic he proposes the water logic of perception. Drawing on our understanding of the brain as a self-organizing information system, Dr de Bono shows that perception is the key to more constructive thinking and the serious creativity of design. Edward de Bono expects his ideas to outrage conventional thinkers, yet time has been on his side, and the ideas that he first put forward twenty years ago in his book The Mechanism of Mind are now accepted mainstream thinking. Here, in this brilliantly argued assault on outmoded thought patterns, he calls for nothing less than a New Renaissance.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Little Green Book of Getting Your Way

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: FT Press - 2007
Everyone who reads this book will learn the power of persuasion, how to believe in themselves, how to understand the principles of getting your way, how to get ready to get your way, how to speak or present to get your way, how to write to get your way, how to turn a presentation into a performance, how to be the most persuasive salesperson in the universe, how to persist until you win, and how to add a measure of eloquence to the entire process. This book will teach you to harmonize, not manipulate. It will teach you the power of engagement. It will show you how to inject humor into the persuasive process. It will teach you to tell a story in a compelling and passionate manner. It will teach you the elements of style and voice in the words you write. And it will teach you how to be the winner you have always wanted to be.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

További termékeink megtekintéséhez használja az oldal bal felső részén látható kategória választó menüt!

 
Mottó

Nincs kurbli az innovációhoz, de lehet növelni a »heuréka« pillanat esélyét.

Tom Peters
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres