:: Manager Publishing ::


Termékek

Gitomer csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: Little Red Book of Sales Answers; Little Plantium Book of Cha-Ching!; Little Green Book of Getting Your Way

Ár [bruttó]: 14970,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

A coaching módszertana

Szerző: Mick Cope
Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2007
Kiadás száma: 2
Az üzletemberek személyes tanácsadásának hét kulcsfogalma című kötet több mint tízezer példányban kelt el a világon. Mick Cope, Az üzletviteli tanácsadó szellemi tőkéje avagy A 7 C a consulting szakmában nagy sikere után a neves coach és consulting szakember új könyvébe is átemeli a már bevált egyszerű, lényegre törő, könnyen memorizálható 7 C modellt. A szakkönyv sikere az érthető fogalmazásmódban, a szemléletes példák, esettanulmányok és láttató sematikus ábrák felsorakoztatásában rejlik.

Ár [bruttó]: 8990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Nudge. Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness

Szerző: Richard H. Thaler , Cass R. Sunstein
Kiadó: Yale University Press - 2008
Every day, we make decisions on topics ranging from personal investments to schools for our children to the meals we eat to the causes we champion. Thaler and Sunstein invite us to enter an alternative world, one that takes our humanness as a given. They show that by knowing how people think, we can design choice environments that make it easier for people to choose what is best for themselves, their families, and their society. Thaler and Sunstein demonstrate how thoughtful choice architecture can be established to nudge us in beneficial directions without restricting freedom of choice. Nudge offers a unique new take-from neither the left nor the right-on many hot-button issues, for individuals and governments alike.

Ár [bruttó]: 7989,- Ft

További részletek    Kosárba

 

I Am Right You Are Wrong

Szerző: Edward de Bono
Kiadó: Penguin Books - 1991
In this book Dr Edward de Bono, who is well known world-wide for his origination of lateral thinking, puts forward a direct challenge to what he calls the rock logic of Western thinking. Rock logic is based on rigid categories, absolutes, argument and adversarial point scoring. Edward de Bono believes that this thinking cannot provide the constructive energies that we are going to need in order to solve problems and create a better future. Instead of rock logic he proposes the water logic of perception. Drawing on our understanding of the brain as a self-organizing information system, Dr de Bono shows that perception is the key to more constructive thinking and the serious creativity of design. Edward de Bono expects his ideas to outrage conventional thinkers, yet time has been on his side, and the ideas that he first put forward twenty years ago in his book The Mechanism of Mind are now accepted mainstream thinking. Here, in this brilliantly argued assault on outmoded thought patterns, he calls for nothing less than a New Renaissance.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

A Monarchiától Trianonig egy magyar diplomata szemével. Praznovszky Iván emlékezései


Szerkesztő: Zeidler Miklós Kiadó: OlvasóSarok - 2012
Kiadás száma: 1
Zeidler Miklós nevét a trianoni békeszerződéssel és különösen a két világháború közötti revíziós mozgalmakkal foglalkozó könyvei és tanulmányai alapján ismerték meg a 20. századi magyar történelem iránt érdeklődő olvasók. Ez a műve, melyben egy mára szinte teljesen elfeledett magyar diplomata, Praznovszky Iván - 1920-ban a párizsi magyar békedelegáció titkárságának vezetője - életútját dokumentálja és értelmezi, szervesen kapcsolódik eddigi kutatásaihoz. Biztosra vehető, hogy eddigi írásaihoz hasonlóan ezt a munkáját sem csak a szakemberek veszik kézbe, hanem a modern magyar történelem iránt érdeklődő olvasók is szeretni fogják. E pompásan összeállított kötet lapjairól bontakozik ki egy átlagos magyar diplomata képe, aki egyforma önérzettel tárgyal az akkori világ hatalmasaival, parádés nyelvtudással képviseli hazáját Párizsban és tagadhatatlan mesterségbeli tudással intézkedik, szervez és figyel.

Ár [bruttó]: 7991,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Legsikeresebb vezetési modellek - javított kiadás


Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2009
Kiadás száma: 1
Vezetési elméletek, melyekkel növelhetjük versenyképességünket. A világ legnagyobb hatású (vállalat)vezetési modelljei a tevékenység alapú költségképzéstől az értékláncelemzésig. Mi az egyes vállalatvezetési modellek lényege, és mikor használjuk őket? Vezetési modellek: szerethetjük vagy gyűlölhetjük őket, de ezek állnak a vezetői gondolkodás és gyakorlat középpontjában. Két fő céljuk van. Ez első, hogy keretet nyújtsanak az üzleti teljesítmény javításához. A második, hogy segítsék a vezetőket és a vezetési tanácsadókat gondjaikra reflektálni, és ugyanazt értsék az avatatlanok előtt ismeretlen mozaik- és egyéb divatszavak alatt.

Ár [bruttó]: 5900,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Handy csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: The New Philantropists; Myself and other more important matters; The Empty Raincoat; The Hungry Spirit

Ár [bruttó]: 22458,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

The Empty Raincoat

Szerző: Charles HANDY
Kiadó: Random House - 2002
"The empty raincoat is to me, the symbol of our most pressing paradox. If economic progress means that we become anonymous cogs in some great machine, then progress is an empty promise. The challange must be to show how paradox can be managed." - from The Empty Raincoat

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Exponential Marketing

Szerző: Paul Garrison
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2009

Ár [bruttó]: 5500,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Üzlet & élet csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: Szex, pénz, boldogság és halál; Nudge. Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról a pénzügyi válság után; Döntéshozatali és problémamegoldó stratégiák; Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában.

Ár [bruttó]: 16960,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 4990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

További termékeink megtekintéséhez használja az oldal bal felső részén látható kategória választó menüt!

 
Mottó

A könyvekre kiadott pénz látszólag eldobott pénz. Mint a vetőmag.

Gárdonyi Géza
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres