:: Manager Publishing ::
 Termékek > Magyar nyelvű könyvek > Üzleti szakkönyvek

Termékek

Nudge. Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról – a pénzügyi válság után

Szerző: Richard H. Thaler , Cass R. Sunstein
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
A kötet úttörő ötleteket ad a döntéstervezés új tudományának alkalmazására, amelyek jobb döntések irányába ösztökélhetik az embereket, akik ezáltal boldogabbak, egészségesebbek és szabadabbak lesznek. Gyakran hozunk rossz döntést oktatási és egészségügyi kérdésekben, pénzügyeinkkel, kapcsolatban, de még a családunkat érintő ügyekben is. Az élet legfontosabb területeiről vett szemléletes példákkal bizonyítják, hogy a választástervezés kedvezőbb irányba ösztökélhet bennünket, anélkül hogy korlátozná választásunk szabadságát.

Ár [bruttó]: 3990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Szerző: Philip Kotler , John A. Caslione
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.

Ár [bruttó]: 5990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Legsikeresebb vezetési modellek - javított kiadás


Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2009
Kiadás száma: 1
Vezetési elméletek, melyekkel növelhetjük versenyképességünket. A világ legnagyobb hatású (vállalat)vezetési modelljei a tevékenység alapú költségképzéstől az értékláncelemzésig. Mi az egyes vállalatvezetési modellek lényege, és mikor használjuk őket? Vezetési modellek: szerethetjük vagy gyűlölhetjük őket, de ezek állnak a vezetői gondolkodás és gyakorlat középpontjában. Két fő céljuk van. Ez első, hogy keretet nyújtsanak az üzleti teljesítmény javításához. A második, hogy segítsék a vezetőket és a vezetési tanácsadókat gondjaikra reflektálni, és ugyanazt értsék az avatatlanok előtt ismeretlen mozaik- és egyéb divatszavak alatt.

Ár [bruttó]: 5900,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

  1

 
Mottó

A könyvekre kiadott pénz látszólag eldobott pénz. Mint a vetőmag.

Gárdonyi Géza
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres